TERMENI SI CONDITII DE ACHIZITIONARE SI REZERVARE  A SERVICIILOR TURISTICE

Dragi oaspeti , pentru a va putea oferi un sejur cat mai placut in cadrul clubului nostru va prezentam mai jos  termenii si conditiile generale  privind  rezervarea si achizitionarea serviciilor  turistice oferite de catre Clubul de Vacanta Mediterraneo.

Prin efectuarea unei rezervari sau prin cazarea la hotel, clientul isi da acceptul, fara obiectiuni asupra conditiilor si termenilor generali de rezervare si achizitionare a serviciilor turistice, valoarea acestora fiind aceiasi ca a unui contract valabil incheiat.

Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale termenilor si conditiilor sau ale continutului saitului fara o notificare prealabila.

Pentru detalii suplimentare, va rugam sa ne contactati. Membrii personalului nostru vor fi mereu deschisi sa va ajute cu informatiile de care aveti nevoie.


REZERVARI

Alocarea camerelor se realizeaza in functie de disponibilitatea din ziua cazarii. Din acest motiv, nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate etc.

Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care hotelul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatii.

Rezervarea nu se considera finalizata decat dupa primirea avansului de 30% solicitat pentru confirmarea rezervarii.

Micul dejun este inclus pentru 2 pers / camera sau apartament deluxe, pentru 4 pers/camera family sau apartament prezidential.


ANULARI / NEPREZENTARI / PENALIZARI

In cazul anularii rezervarii cu mai mult de 7 zile pana la data de incepere a sejurului se va inapoia avansul de 30%,  camera fiind disponibilizata pentru cazarea altor clienti.

In cazul anularii cu mai putin de 7 zile pana la data de incepere a sejurului, a neprezentarii sau a reducerilor zilelor  de sejur anuntate pe parcursul cazarii, clubul isi rezerva dreptul de a retine cu titlu de daune-interese contravaloarea  avansului de 30%. Avansurile achitate prin tichete de vacanta nu sunt returnabile. In aceste cazuri, camera va fi eliberata si disponibilizata pentru cazarea altor clienti.

In cazul in care, in timpul sejurului, doriti sa plecati mai devreme din motive variate, va trebui sa achitati toate noptile de cazare rezervate.


TARIFE SI MODALITATI DE PLATA

Conversia din Euro se va face la un curs de referinta stabilit si afisat clar pe facturile fiscale emise .

Tarifele sunt exprimate pe persoana ( la camere) ,pe noapte si includ mic dejun si TVA.

In cazul sejururilor desfasurate pe intervale de timp cu tarif diferit, pretul va fi calculat proportional.

Copii mai mici intre 0 si 7 ani beneficiaza de cazare si mic dejun gratuit, fara asigurarea patului suplimentar.

Pentru copii intre 7 si 12 ani se va achita un pat extenisibil si micul dejun in valoare de 20eur/zi.

Pentru copii intre 12 si 16 ani se va achita un pat de 1 persoana si micul dejun in valoare de 38eur/zi.

Copii de peste 16 ani sunt considerati adulti.

Patul suplimentar se achizitioneaza doar cu confirmare anterioara din partea hotelului sau in limita disponibilitatii din momentul solicitarii.

Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita un avans de 30% din valorea totala a serviciilor turistice solicitate, prin virament bancar, iar restul de plata aferenta sejurului se poate achita la receptie cu numerar , card bancar sau tichete de vacanta.

Plata se face in baza facturii fiscale de avans  emise de Club de Vacanta Mediterraneo care va fi transmisa prin e-mail.

Clientul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in factura, pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.

Efectuarea platii are valoarea unei confirmari exprese a facturii .

Rezervarea se considera anulata daca nu se respecta termenul de plata mentionat pe factura.

Tarifele standard ( preturile de receptie ) sunt afisate si pe saitul clubului www.mediterraneo.ro.

Tarifele pot fi modificate in orice moment, majorarile de tarife neafectand rezervarile deja confirmate.


ORELE DE SOSIRE SI DE PLECARE

Cazarea ( check- in ) se efectueaza incepand cu ora 17.00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pana cel tarziu la ora 12:00 a zilei urmatoare (check- out)

Aceasta regula a fost instituita datorita faptului ca in intervalul orar 12:00 – 17:00 se realizeaza igienizarea camerelor.

In cazul in care ajungeti la hotel inainte de orele 17:00 (dar nu mai devreme de orele 12:00) si avem camere pregatite, cazarea se poate efectua.

La check-in se vor prezenta documentele de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor minori ) pentru toate persoanele ce vor beneficia de serviciile de cazare.


PROGRAMUL DE FUNCTIONARE

Receptie – non stop.

Micul dejun ( tip bufet ) se serveste zilnic intre 8:00 – 10:30, in restaurant .

Bar : zilnic 10:00 – 19:00.


SIGURANTA

Desi luam toate masurile de precautie, nu ne  asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate din incinta clubului (camere, spatii comune, restaurant, bar, piscina , plaja si parcare) sau in caz de daune.

Clubul  nu este raspunzator de disparitia banilor care apartin clientilor, recomandand ferm folosirea seifului aflat in camere.

Nu ne asumam raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a dotarilor din cadrul hotelului.


OBLIGATIILE CLUBULUI

Clubul are obligatia de a asigura clientilor spatiul de cazare rezervat impreuna cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de normele metodologice de clasificare.

In cazul in care, dupa inceperea sejurului, o parte importanta din serviciile turistice comandate nu este realizata, clubul are urmatoarele obligatii:

  1. Sa ofere clientului alternative corespunzatoare in vederea continuarii sejurului, fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate.
  2. In cazul in care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.

Clubul este raspunzator pentru buna executare a obligatiilor fata de clienti, cu exceptia situatiei, cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate  se datoreaza clientului.


OBLIGATIILE TURISTILOR

Clientul are obligatia sa anunte hotelul prin telefon ( 0723347600 ) sau e-mail ( office@mediterraneo.ro ) in cazul in care, in ziua de cazare soseste ulterior orelor 24.00, sub sanctiunea anularii rezervarii si al retinerii cu titlu de daune-interese a sumelor platite drept avans.

Clientul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de turist. In cazul in care la sosirea in camera , lista de inventar este diferita de obiectele de inventar prezente in camera, clientul are obligatia de a informa receptia referitor la acest aspect.

Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele hotelului a  aparaturii electrocasnice  (resou, cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.)

In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta.

Accesul in incinta clubului,a restaurantului ,  a terasei , in jurul piscinei cu alimente si bauturi din exterior este interzis.

In cazul tuturor minorilor, sub si peste 14 ani, raspunderea pentru daunele sau accidentele cauzate de acestia este suportata de parinti respectiv, in lipsa acestora, de tutore, chiar daca parintele sau tutorele nu insotesc copilul. Copiii sub 14 ani trebuie supravegheati incontinuu de un adult.

Este interzisa folosirea prosoapelor in afara camerelor.

Pentru piscina se vor solicita si primi prosoape de la receptia clubului .

Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc.


CONDUITA SI FOLOSIREA SPATIILOR COMUNE

Clubul  isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii clubului  sau deranjeaza alti clienti.

Nu este permis consumul de alimente si bauturi din surse proprii in spatiile comune.

Clubul nu percepe taxa pentru accesul la internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.

Clientul este raspunzator pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului.


MUSAFIRI

Puteti primi musafiri sau oaspeti in camera dumneavoastra intre orele 10.00 si 19.00, fara costuri suplimentare, cu anuntarea in prealabil a personalului clubului de la receptie.


SPATIUL DE PARCARE SI  AUTOTURISMELE

Locurile de parcare nu se aloca si nu se rezerva, optiunea de parcare facandu-se  in baza disponibilitatii din acel moment.

Clubul  nu percepe o  taxa de parcare.

Desi luam toate masurile de precautie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafata proprietatii noastre.


ANIMALE DE COMPANIE

Din pacate nu dispunem de camere dotate pentru turisti cu animale de companie.

Este interzis accesul cu animale de companie in incinta clubului.

Clubul  isi rezerva dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati echivalente cu intreaga valoare a serviciilor. Acceasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in club a animalelor de companie dupa efectuarea cazarii.


FUMATUL

Fumatul este interzis in incinta clubului, exceptand spatiile amenajate cu scrumiere.


NEVOI SPECIALE

Orice nevoie speciala trebuie anuntata in avans pentru a vedea in ce masura putem oferi spatii de cazare in conformitate cu aceste nevoi.


RECLAMATII

Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toata durata sederii turistilor in club. Reclamatiile ulterioare incheierii sejurului nu vor fi luate in considerare.

Clubul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia.

Reclamatiile privind prejudiciul cauzat prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client in club  trebuie aduse la cunostinta clubului  in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului.


LITIGII

Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicii clubuluii nostru, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

 

PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Clubul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care hotelul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

Informatiile vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile legale, putand fi folosite in scopuri asociate comercializarii serviciilor companiei, cum ar fi:

  • Procesarea comenzilor sau cererilor dumneavoastra.
  • Oferirea de servicii.
  • Solutionarea cererilor, intrebarilor sau a reclamatiilor dumneavoastra.
  • Realizarea studiilor de piata si marketing.
  • Contactarea dumneavoastra in legatura cu ofertele noastre.

 

Cu stima,

Club de Vacanta Mediterraneo!